فروشگاه جامع نقشه , پروژه , پایان نامه و تحقیقات حوزه مکانیک
پروژه کده مکانیک www dumanproject ir نقشه های Solid Works و Catia پایان نامه های مکانیک پروژه های  Ansys و Abaqus سایر پروژه ها و تحقیقات

اطلاعیه فروشگاه

در پروژه کده مکانیک سعی بر آن است تا ناب ترین پروژه های حوزه مکانیک ، با نازل ترین قیمت در اختیار خریداران عزیز قرار گیرد. برای یافتن پروژه مورد نظر می توانید از قسمت جستجوی محصولات استفاده نمایید. در صورتی که به یک پروژه با موضوعی خاص غیر از پروژه های موجود نیاز داشتید می توانید سفارش خود را به آدرس ایمیل dumanproject.ir@gmail.com ارسال نمایید تا محصول مورد نظر برای فروش در فروشگاه ارائه گردد. با تشکر

نحوه کنترل نوسانات خودرو و تماس مؤثر لاستیک با جاده با‌ سيستم تعليق و ترمز مناسب

نحوه کنترل نوسانات خودرو و تماس مؤثر لاستیک با جاده با‌ سيستم تعليق و ترمز مناسب

چکیده:

سیستم تعلیق قسمتی از خودرو است که باعث می‌شود نوسانات حاصل از حرکت خودرو برروی سطوح ناهموار به جِرم معلق که شامل اتاق، شاسی، متعلقات و سرنشینان وارد نشود. سیستم تعلیق از جِرم فنربندی‌شده، فنر، کمک‌فنر و جِرم فنربندی‌نشده تشکیل شده‌است.

سیستم تعلیق خودرو دو وظیفه مهم را برعهده دارد که یکی جذب نوسانات و ارتعاشات وارد به چرخ‌ها بر اثر ناهمواری‌های جاده و دیگری تماس مؤثر لاستیک چرخ‌ها با سطح جاده‌ است. در سیستم تعلیق خودرو همیشه دو مقوله مورد بحث بوده: یکی کیفیت سواری دادن و دیگری قابلیت هدایت و کنترل، که این دو مرتباً در تضاد با یکدیگرند. به عبارت دیگر، بهبود یکی باعث بروز اشکال در دیگری می‌شود.

در این پایان نامه به بررسی انواع سیستم های تعلیق و انواع ترمزهای ABS و EBD برای کنترل نوسنات و تماس دادن چرخ به سطح جاده در خودروی در حالت حرکت می پردازیم.

آنچه در این پایان نامه خواهید دید:

فصل اول،سيستم تعليق چند اتصالي

1-1- مقدمه 

1-2- تعريف سيستم تعليق 

1-3- سیستم تعلیق چند اتصالی 

1-4- ساختار و عملكرد سیستم تعلیق چند اتصالی 

1-5- بررسي سيستم تعليق هيونداي جنسيس كوپه  

1-6- كاربرد سيستم مولتي لينك 

1-7- مزایا و معایب سیستم تعلیق مولتی لینک 

فصل دوم، سيستم تعليق فعال

2-2- دسته بندی سیستمهاي تعلیق از نظر ساختار و نوع عملكرد2-1- مقدمه

2-3- تعريف سيستم تعليق فعال 

2-4- نحوه عملكرد سيستم تعليق فعال

2-5- انواع سيستم تعليق 

2-6- سیستم تعلیق هیدرولیکی 

2-7- سیستم تعلیق بادي 

2-8- سیستم تعلیق الكترومغناطیسی 

2-9- مزایا و معایب سیستم تعلیق فعال 

فصل سوم، سيستم ترمز ضدقفل

3-1- مقدمه 

3-3- پیاده سازی3-2- ايده سيستم ABS 

3-4- اجزای سیستم ترمز ABS 

3-5- انواع ABS از نظر عملكرد 

3-6- عملكرد سيستم ABS 

3-7- حسگر شتاب 

3-8- فعال کننده ABS 

3-9- انواع سیستم های ترمز ABS 

3-10- مزایا و معایب سیستم ABS 

فصل چهارم، سيستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز

4-1- مقدمه 

4-2- تعريفEBD 

4-3- حالتهاي عملكرد EBD 

4-4- طرز عمل EBD 

منابع و ماخذ


اشتراک بگذارید:

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 18,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
kontorole-Navasanate-khodro_328467_8498.zip3.3 MB





نظرسنجی
در کدام گرایش از مکانیک ، به پایان نامه های بیشتری نیاز دارید؟
سطح کیفی پروژه ها از نظر محتوا در چه رتبه ای قرار دارد؟
در کدام دسته بندی به تنوع بیشتری از نظر نوع پروژه نیاز است؟
FreeWebSubmission.com SonicRun.com
ExactSeek: Relevant Web Search
Search Engine Submission and Marketing Services
Online casino reviews

Roulette game for website

Romantic Cold Holidays